Daisypath Happy Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 8, 2013

Final ??? OMG!! During Semester Break??

hype blog~ngi
SELAMAT TAHUN BARU!!!!

 Dah new year dh. Dah 2013 dah pun. hah!!apa azam taun baru??? aku x ada apa2 azam pun. Azam taun lepas pun x tercapai, so bawak kehadapan la jwpnya. bhase akaun nya baki b/b.. hehehe..
Emm last taun lepas (2012), dh genap setahun aku masuk UiTm Sri Iskandar. Perasaan best la gak tapi yang wat x best tu keje2 yang belambak lah.. hehehhee (suke sgt buat keje last2 minutes). Semperna taun baru nie, org lain smue baru nak start benda2 baru, tapi bagi yg amek degree smue bertungkus lumus nak hadapi FINAL... memang la final JER.. tapi kalo ko mmg x cover dari awl2 klas lagi, mmg HELL la jwp nya.

Memang diri aku suka buat last2 minutes (slalu kne tegur nya emak terchinta). Perangi aku yang ni aku pun xtau la ikut jejak sp?? kalo ngan mak aku mmg tepati masa org nya. So ni memang perangi aku yang semula jadi yang mungkin akan diwarisi oleh anak2, cucu2 dan 7 kerununan aku la kot... (maaf kan hamba, sian korang). Actual final aku start 3 Jan ary tu, so skrng sudah dekat seminggu dan you know what this FRIDAY the last day for FINAL.. yeyyyy~ (bunga api pung pang pung pang)..
Satu lagi masalah aku yang selalu aku fikir selain dripada duit emm pasal APA AKU NAK BUAT SELAMA CUTI 2 BULAN NI??? any idea???

nak keje, tapi xmau la keje kat kantin or catering bukan demand tapi kalo keje x syok, x ikhlas, x best la kan... sama la kalo kite nak kawen ngan orang tu, mesti la kete kne suka, syok, tangkap leleh (over jap) kat dia dulu baru la bahagia umahtangga (HANGAT Statement). Kat Kampo ni kurang sgt la tempat2 yang boleh kami2 yang menganggur nie nak cri kerje. Aku nak la jugak merasa cari pengalaman baru. :) Jauh langkah, Luas pemandangan. x gitu???

~XOXO~ salam #bubye

No comments:

Post a Comment