Daisypath Happy Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 15, 2011

new post!!!!

salam..ak rase-rase macam tak ada apa-apa story baru nak share laa. tapi oleh kerana sudah lama x menziarah ini blg aku pun dengan ringan tangan menaip laa sepatah dua patah perkataan kat page nie..emm  malam-malam cam nie memang best kalo bleh tido kan,tapi tak tau laa mata ni xnak lelap..padahal dari pagi tadi aku x tido sgt..ada laa dlam 15 minit ak lending jap. penat tapi xpe laa alang2 ada peluang nak online kan..kat sini susah skit kot nak dapat line..emm dah dekat 2 bulan dah aku study kat sini.. perasaan??? entah laa??? maybe x semeriah kat matrix dulu kot sbb membe2 lme dlu smue msuk laen2 tmpat..
                ok nk share skit,rutin harian aku kat sini, ary isnin,selasa,rabu klass start pkul 10 pagi so ad laa peluang kan nak bangun lambat..hahahahahaha..kamis n jumaat ary yg mnyedih kan sbb kne bngun awal sbb kelas start awal pkul 8 pagi.. emm sblum gi klass ak ade r makan2 skit. macam biasa, roti bakar + ayor milo x pun nescafe..pastu abis klass puku 12 tgh hari,gi uptown beli lunch..nasi + ayam/ikan + air(apa2 jenis ikut selera aku)= rm 4.50..klass start balik pukul 2.15 petang and kalo bernaseb malang akan adalah klas sampey pukul 6.05 petang..lagi bertambah malang kalo ada klas malam..huhu..:( ok lpe plak nk gtau psal dinner,kalo rajin sangat2 nak turun,aku beli je apa2 yang halal kat uptown 2 tok mengisi perut,x pun biler kemalasan melanda ap lagi masak air dalam hearter lps 2 xkan nak buat pekasam kot,mesti laa di gunakan untuk mngembangkan mee segera and lpas 2 sedia di makan..hahahaha..kesian tol aku kat diri aku sbb terpakse makan makanan yang kurang berkhasiat,tapi nak wat cam ner dah naseb badan..malam slalu kalo rajin aku bukak2 laa buku,tapi kalo malas aku buku 'muka buku'..hehehehe..byase r 2 teenagers..
tido paling lambat pukul 3 pagi..cam sekarang dah pukul 2.20 pagi..hehehehehe..
      ok lagi nak tau ap lagi??? kalo nak basuh baju 2 tnggu hujung2 minggu baru masuk kan je dalam mesin..hehehehe..bukan malaz k tapi sbb faktor2 tertentu..cuaca!!!!ok laa dh xtau nk merepek ap lagi..bubye..

No comments:

Post a Comment