Daisypath Happy Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 18, 2011

happy day

sonok sesangat ary nie. kputusan pspm 2 aku sangat-sangat laa memuas kan.trime kasih kepada smue yang terlibat secara langsung atau x langsung.memberi saya semangat setelah macam-macam badai yang melanda.terima kasih sesangat..thank you..kramsahamida.jasa anda akan saya ingat sampai ke hujung nyawa. sekarang nak tumpukan tok pemilihan "u" plak..emm doa-doa laa dapat "u" yang elok untuk aku sambung blajar. doa kan saya ye.sekarang dah rase ringan sangat. lega. bersyukur sangat.

actually ak bru je abis tgk cer dream high.sangat laa sonok.sambil-sambil tulis nie,aku tengah dengar lagu OST dream high.i2 yang semangat skit.kepada yang x tgak cer nie lagi,bawak2 laa downlord ke,copy ke or beli trus je dvd nyer senang cerite. aku jamin cer nie x kan mengecewakan anda. cerite nie memang sesuai sesangat ngan dak2 baye aku..jalan cerite nyer pasal persahabatan,kerjasama untk bjaye n ada laa terselit skit pasal cintan-cintun nie..alaa kalo xde babak-babak cintan-cintan nie,bkan movie korea laa kan..hahahaha..sapa yang setuju statement sye,angkat tangan macam saya (usop wilchar)..

                                    Para-para pelakon DReam High


aku sangat-sangat laa suke cerita nie n sangat-sangat laa suke ary nie..trime kasih Ya Allah..
                                                          

                     Nie salah 1 dari lyric OST dream high


dream high 난 꿈을 꾸죠 힘들 때면 난 눈을 감고
(Dream High nan kkumeul kkujyo)
<I Dream High, i dream, when its hard i close my eyes>

꿈이 이뤄지는 그 순간
(Himdeul ttaemyeon nan nuneul gamgo)

을 계속 떠올리며 일어나죠
(Kkumi irweojineun geu sunganeul Gyesok tteoollimyeo ireonajyo)
 <While i imagine that moment i get up>


have fun with my new post k..anyong all..

No comments:

Post a Comment