Daisypath Happy Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 26, 2011

2 ary yg menggembirakan aku!!!

allo!!ary nie nk tlis pasai story yg menggembirakan..hehehehe...tq smue sbb terlibat dalam menggembirakan aku <3 malam semalam class aku ada wat makan2 kt kuala perlis tanah tumpah kakak n abang aku..hahahahahaha..ktowg mkan makanan laut dekat2 ngan jeti..cik att anda mti tau kn??paling sedap ketam kari dye..wow meletup waa ckp sme lu..lpas makn2 selesai ktowg snap2 gambo,,time2 cam nie laa kne ad memory yg nk dsimpan..walaupun hujan,still nak bergambo gak..cme yang xbest sbb skjap je masa yang ktowg ada.

11.05 pagi
           ak baru je celik mate time nie..cuti2 cam nie mmg sonok kalo nak membute..kepada makcik2 yang ade ank lelaki,harap jgn rejek sye sbgai anak mnantu ye,,sye just membute sebulan sekali je,,hahahahaha,,ok2 smbung balik ye..tngah hari nie ade wedding ckgu hanapi kt badlishah..memang xcited laa kan..mne x nyer aku smpat laa nk "meragheh" smentare tggu tasha reiko bsiap2..aku calit skit celak kat mte ak n skit nature colour lipstick kt mulut aku nie..emm x ada apa2 yang special pn ngan tacapan ak..sye budak bru belajar..sampey2 trus serbu pelamin..makan2 pastu tangkap2 gambar..yang menggembirakan dpt tgkap gambar ngan DOLAH n yg mmbu aty nie terkilan sbb xdpt tngkap gambar ngan babyface..:( tpi xpe..sye tetap gembira..ary terakhir kt snie ak nak ckap gak kat dy 1 rahsie ssgt besar..hehehehehe...

k laa i2 je kot bubye blog..muuuuuahhhhhhh.....

No comments:

Post a Comment