Daisypath Happy Birthday

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 27, 2011

SAYA SUKA AWAK ...

salam blog yg tercinta. saya suka awak!!! emm ngan awak bleh laa sye luahkan kata-kata tu dengan lancarnya tapi masalah saya sekarng nie knpa sye susah sangat nk luahkan perasaan suke saye kat seseorng 2??? sye tkut perigi mencari timba..tapi SITI KHADIJAH isteri RASUL yng meminang RASUL..rase nyer kn x salah untuk saye sebagai kaum hawa nie meluah kan perasaan kat kaum adam.. mungkin bukn mase yang sesuai untuk aku merasa perasaan disayangi dan mnyayangi seseorang, tapi apa laa salah nyer kalo aku ad perasaan itu..aku bukan nyer nak melebih-lebih,tapi just nak dye tau yang aku ske kat dye,i2 je wahai my blog.ak pn tau tinggi langit dan rendah nyer bumi nie.ak masih berdiri di bumi yang nyata bukan fantasi. maybe si dye yang aku ske 2 terlalu sempurna diri nyer untuk ak shngge ak takut untuk meluahkan "sayA suke awak" atau mungkin aty si dye sudah dimiliki dan mnyebabkan ak gerun untuk meluahkan "saya suke awak". emm pada ak tak ad ciri-ciri wanita idaman lelaki2 malaya kot yang menyebabkan aku takut untuk luahkan "saye suka awak". semoge satu hari nanti akan ada seseorang yang boleh terime ak seadanya dan bleh mencintai aku dengan seikhlas nya.


<ayush azizi>

No comments:

Post a Comment